godmorgon kroppen!

2013-06-10 10:42:17 i isabell, workout,

jag antar att den här examenstiden har tagit hårdare på mig än vad jag egentligen förstått. i fredags hade jag sista muntliga presentationen, och ända sen dess har kroppen inte helt varit med på noterna. kvällen spenderades i soffan med feberkänsla i kroppen och en trötthet utan dess like. på lördagen ville jag egentligen dra ut, men lät som en kråka och kände mig hängig. råkade sova över väckarklockan med två timmar på söndagen och imorse vaknade jag med skallebank ej av denna värld. hurra! mötet på skolan fick droppas, men efter ytterligare lite vila och en redig frukost känns allting mycket bättre. drar på mig shorts och kepa, klunkar i mig en celcius och tar en pw/jogg i solen för att rycka igång kroppen också. härlig start på dagen! 
 

kommentarer

postat av: mamman

2013-06-10 19:35:33

Liten,liten,ta det lugnt nu,du ska ju snart ut och resa. Kroppen säger ifrån när inte huvudet fattar...Puss min skatt!

kommentera här
publiceras ej