jag kan, jag vill, jag får det till!

2013-05-30 01:01:00 i isabell,

idag har varit en så himla fin dag! var så galet trött när klockan ringde imorse, den här segheten går inte ur och varje morgon vaknar jag med en känsla av att kunna sova tio timmar till. gick upp, fick ett snabbt besök av emilia och en hel del examensjobb gjort. två bilder och två process-filer kvar så är jag game, förutom reflektionsnotat, problemställning och sammanställning av portfolion.
 
på eftermiddagen drog jag ner på stan för ett möte som jag tidigare varit lite nervös för. idag kände jag mig dock lugn och stabil, och allt gick som det skulle! den här fantastiska känslan av att klara av någonting man inte varit så säker på. tryggheten som infinner sig. känslan av att klara av precis vad som helst. tankarna som säger att jag är värdig, att jag KAN och att jag har gjort något jävligt bra. självförtroendet och självkänslan som hoppar upp ett par pinnar.
 
efteråt hann jag med ett body balance-pass som jordade min hispiga och upptrissade själ en smula, fint som vanligt och med bästa instruktören. färdig på gymmet cyklade jag upp till noahs för några öl med kära malin och hennes vänner. fin kväll! hann också med ett otroligt inspirerande och peppande telefonsamtal och jag är mer keen på livet, framtiden och framgångar än någonsin. jag ska ta mig framåt och den positiva energin jag både har och sprider omkring mig ska jag ta med mig längs vägen. släpper den inte den här gången. det händer saker inom mig. det händer saker runt mig, jag har ett gäng folk som har tro på mig och jag tror mer och mer på mig själv. som kristine brukar säga, jag kan, jag vill, jag får det till. it's on!

kommentarer

postat av: mamman

2013-05-30 18:42:43

Brabo!Härligt! Heja Isabell! Vi älskar dig,mam&pap

kommentera här
publiceras ej