att se till att omge sig av rätt människor

2013-05-05 23:57:18 i isabell,

ibland räcker energierna inifrån inte till. ibland behövs lite hjälp på traven, en spark i baken och en puff uppåt, åt rätt håll. ibland är det svårt att veta vilken riktning som är den korrekta och väldigt lätt att mista spåret, tappa bort sig i dimman och irra in på fel väg.
 
såna stunder blir jag nästan gråtfärdig av lycka, av tanken på vilka fantastiska människor jag är omgiven av! vilka vackra själar som rör sig omkring mig, som min energi har dragit hit och fångat i sitt magnetiska lasso. det är lagen om attraktion. jag har nämnt den tidigare och jag nämner den igen, för jag är övertygad om att det är vad allt handlar om! vibrationer på samma våglängder dras till varandra och förs samman. människor är på rätt ställe vid rätt tidspunkt, för att dom är precis vad mitt sinne vill ha i den stunden.
 
den här härliga helgen har bara varit ren och skär påfyllning av batterier. den där puffen uppåt och det lysande fyrljuset från någon som verkligen vet hur man delar med sig av sina energier. magknip efter total skrattfest hos min bästa vän. diskussioner och styr på tankarna i min soffa. glada och viktiga samtal och ett återseende med en god vän. solsken och vårvärme. backintervaller och fysisk utmattning och den goda känslan av att jag verkligen lever! workshops av och med otroligt inspirerande och peppande människor. och en smula längtan över telefon med min starka, fina mamma.
 
ibland räcker energierna inifrån inte till. ibland behövs lite hjälp på traven, en spark i baken och en puff uppåt. då gäller det att komma ihåg. att här står jag, och det tjänar ingenting till att irra omkring med tappat fokus. här står jag, och det enda jag behöver göra är att sträcka ut en hand och det finns alltid någon där som kommer leda mig på rätt spår igen. och så ska jag inte glömma att vara tacksam, och att vara det ofta. tack, tack, tack - för att jag får ledas ibland. tack, tack, tack - för att jag får smittas av positiva energier. tack, tack och tack!

kommentarer

postat av: mamman

2013-05-06 17:36:38

Åååå,liten Isabell,du värmer mitt hjärta, du ger mig kraft och energi!Puss!

kommentera här
publiceras ej